wtorek, 26 listopada 2013

Numer jeden;)

   Mój pierwszy post. Nie wiem czy będzie  udany...Niby wygadana taka a coś mi sie nie kleci..
Może  najpierw o sobie.Małgośka - tak mam na imię. Kobieta,matka, żona i kura domowa.
Wychowuje trójkę szalonych dzieciakow, które są całym moim światem. Mąż sztuk jedna.
Mieszkamy na zielonej wyspie.Juz tak od 10 lat..Siedzę w domu pracując na caly etat przy dzieciarni.
Gotuję,piorę,sprzątam i gdakam jak każda kura domowa;D Nie każdy cierpliwie znosi moje gdakanie więc pogdakam tutaj.O czym będzie blog? O tym co robię i czego nie robię,co lubię i czego nie lubię a reszta zależy od tego czy wy mnie polubicie i będę miala dla kogo pisać;) Podziele swoimi pasjami, jedna z nich to szydełko. Zakochałam się w ręcznie robionych rzeczach całkiem niedawno wiec wszystko jeszcze przede mna:))A wy będziecie świadkiem narodzin moich wypocin:)

4 komentarze:

  1. Ja w szydełku zakochana jestem chyba od zawsze, także będę zaglądać regularnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. witam się :) z przyjemnością będę podglądać :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja będę podglądać Cię Małgosiu :) Cuda robisz :)

    OdpowiedzUsuń